Varmt och skönt

Vi har fått tillbaka värmen här igen, inte för att det har varit speciellt kallt under hela tiden egentligen! Men senaste två dagarna har vi haft 25 grader varmt och det har varit hur skönt som helst.
När jag och Sofie var ute på vår powerwalk förut gick vi i T-shirt ett tag för att det var så himla varmt! Det ni, är annat än hemma det ;D

Och sen har rean dragit igång här, grymt bra! Rean hemma kan slänga sig i väggen för här sätter dom ut nästan allt på 50% och det finns masssor att fynda!
Självklart var jag ut på stan i fredags när det drog igång eftersom jag var ledig, slogs bland allt folk! För herregud vad folk det var, jag stod i kö inne på Zara i ungefär en timme till kassan. Galet men värt det!
Har köpt mig ett par byxor, tröja, jacka, smycken, skärp, mask(sofie&lina vet vilken, höhö), underkläder, pyjamasbyxor och lite mer små saker för nästan inga pengar alls :D Me gusta!!

Dom har även hunnit med att byta julklappar och fira julafton i Spanien nu. Kvällen innan har dom alltid en julparad genom stan här i Barcelona, eftersom vi bor så centralt gick den förbi på vägen precis utanför vår dörr. Kunde stå här uppe och bara kolla ut om man ville. En jätte lång parad med massa vagnar med tomtenissar på som kastade ut hur mycket godis som helst till alla barn. Liten som jag kände mig just då tog jag faktiskt också emot en liten godis som flög på mig!

Idag om exakt 3 veckor är jag hemma hemma igen och inte bara i sverige! Jag kan inte förstå att det är så kort tid kvar här nere och att vi snart varit här i 5 månader!!
Längtar som tusan efter alla hemma nu och det ska bli så kul och träffa alla igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0