Börjar verkligen dra ihop sig

Jag har mina sista dagar sammanhängande ledighet här nere nu, känns jätte konsigt att säga så! Igår var det så gott som en hel dag på stan för mig, fixar det sista för hemfärd nu. Nästan helt klar med alla julklappar och presenter. Vet inte riktigt hur jag ska få med mig mina egna grejer hem direkt som jag behöver, kommer bli en resväska med 20kg presenter känns det som :P

Jag har checkat av alla sista saker jag har velat göra, har en del små butiker kvar som jag vill till en gång till innan vi lämnar för Sverige. Men tänkte att det hinns nästa vecka på måndag då jag är ledig hela dagen.

Dagens absolut bästa nyhet är att jag har bil igen, får nu helt enkelt komma över gamle lasse och välkomna min nya pärla istället. Har letat efter bil och kan ju inte så jätte mkt, men eftersom jag har världens bästa pappa som vet vad som gäller har han hjälp mig! Ska bli spännande och helt otroligt att det löste sig så fort och redan innan jag kommer hem.

Har massa bilder jag tog vid Plaza Espanya sista gången jag var dit som ni ska få se någon dag, har varken tid eller ork till att lägga in det just nu.

               

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0