El born

Igår efter jobbet bestämde jag mig för att jag skulle gå till området el born, inte alls långt härifrån! Super mysigt ställe med massa smågator och mysiga butiker. Anledningen till att jag ville dit var för att jag hört talas om en super bra butik med fotoalbum, papper i alla möjliga former osv. Tänkte hitta ett speciellt album för alla bilder som blivit tagna här nere. Slutade med att jag gav upp letandet efter butiken, så vet nån av er var doctorpaper ligger så vänligen hör av er!! Ska ge det ett nytt försök i helgen när jag är ledig, sista lediga helgen jag har här nere..

Hur som helst, Jocke hängde på för han hade inget annat för sig. Aldrig någon ensam tid här inte :P Vi gick iaf förbi ett Mammut museum som vi tyckte såg häftigt ut. Några sekunder senare var vi inne och hade betalt, en liten besvikelse när det inte alls var så stort som jag förväntat mig. Fick en guide med världens sämsta engelska också så han var inte mkt att hänga i granen! Tur som var lät han oss gå själva tillslut, stackarn gav nog upp. Även om stället var ganska litet var det ändå mysigt och jag hade ångrat mig om jag inte gått in, det vet jag!



  
  
  


Tog mig en powerwalk genom halva Barcelona efter jobbet förut(kändes så iaf).. Kom och tänka på när jag gick längs havet att jag kommer sakna att träna längs stranden. Springa i sanden och stanna till vid det lilla gym dom har i mitten där. Finns massa saker jag kommer sakna med att bo här, trivs hur bra som helst. Enda jobbiga egentligen är att man måste hålla stenkoll på väskan hela tiden för annars är ficktjuvarna där direkt.
Tur att jag har så mkt bra att komma hem till att det jämnar ut sig :) 2 veckor och 2 dagar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0