Stort problem

Sista dagarna här nere = shopping som aldrig förr

Så länge jag gått runt och kollat på vissa saker och bestämt mig för att det köper jag lagom till vi åker hem. Insåg nu att när vi är lagom innan vi åker hem att det är en hel del. Jag vet inte hur jag ska få med mig allt jag vill ha med mig hem direkt. Måste nog inse att det inte går och att vissa av presenterna får komma hem med lastbilen två veckor senare. Faktiskt behöver jag ju kläder att gå i själv också, men skulle hemskt gärna ha med mig en resväska med enbart presenter.
Köpte mig en ny väska igår att ha som handbagage hem iaf, hoppas den håller måttet alltså!?
Jag har tre svarta stora väskor fulla med saker som kommer skickas med lastbilen, sorgligt vad mkt grejer! Sen kommer jag antagligen behöva packa om min resväska en gång till för att få med mig så mycket som möjligt. Handbagaget får inte väga mer än 6 kilo heller, tjena? ska bli kul och se hur jag pusslar ihop detta, men det löser sig!

Imorgon är sista hela dagen här nere!! Jag ska göra allra sista rundan inne på Sephora då och köpa på mig det sista, men annars är jag faktiskt nöjd med all shopping. Får inte med mig så mycket mer heller, haha!
Även storstädning på schemat för mig imorgon, jag och Sofie måste bli klara i vårt rum och sen väntar massa köksskåp efter det. Very very funny! Skönt sen när allting här klart iaf. Under kvällen ska vi ut och äta tillsammans allihop, förmodligen i området Gracia en liten bit härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0