Fredag och sista veckan börjar NU!

Galet men sant, sista veckan har börjat här nere. Jag har en ledig dag kvar innan hemfärd och det känns för tillfället jätte konstigt att vi snart åker hem.
Idag har vi vår sista hela fredag här nere, om en vecka vid denna tiden kommer vi springa runt här hemma och städa det sista, kolla så allt verkligen är med och springa och lämna in nycklar osv innan vi åker mot flygplatsen. Fullt upp!

Har varit lite små dålig sista dagarna och känner mig nästan febrig. Det är så himla kallt på rummen så när man vaknar på morgonen känner man sig som en isbit, kan va det som gör det :P Men brukar kännas bättre länge fram på dagen iaf.

Jag längtar efter att få komma hem och sätta på mig längdskidorna, ska bli så härligt och komma hem till snö, som jag har saknar snö!!

Blir dåligt med inlägg i helgen då jag jobbar 13h pass både lördag och söndag, kommer antgligen va heelt slut. Men på måndag har jag min sista lediga dag här och ska ut på stan och ta lite kort osv en sista gång, då lär det nog komma upp någonting.
Annars har jag faktiskt inga roliga uppdateringar..
Vi ses snart ♥

            


Kommentarer
Postat av: Lina

wiiiiiiie!!

2011-01-22 @ 01:26:56
Postat av: Sofie

Som jag längtar efter dig.. Snart snart snart.. :)

2011-01-22 @ 01:52:36
Postat av: Camilla

Gud vad fint :D

2011-01-23 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0