Väldigt tidig söndag!

Nästan det sista jag tänkte igår innan jag gick och la mig var att jag måste komma ihåg att ställa om klockan så jag får sova en timme extra. Men eftersom jag i sista stund kom på att jag var tvungen att blåsa håret innan jag gick och la mig för att slippa att det står rakt upp när jag vaknar glömde jag totalt bort att ställa tillbaka den. Kom upp här vid 05.00 imorse och va lika trött som vanligt, C kommer ut och bara skrattar åt mig. Gissa om jag blev irriterad på mig själv, alldeles för trött för att bli sur gick jag rätt nöjd och la mig en timme till. Stackars Camilla fick jobba en timme extra istället.
Nu sitter jag här med Camillas paradis ask bredvid mig och ska försöka att inte äta. Lämnade den preciiis bredvid mig innan hon gick och la sig så hon vet att jag inte kommer kunna låta bli. Synd bara att det inte är så mkt kvar ;)

Hoppas ni haft en bra helg och att ni inte läser detta en timme för tidigt! ;D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jessica.. Jag gjorde samma sak :( haha

2010-10-31 @ 19:38:53
Postat av: Jessica

Haha, varför är jag inte förvånad :D Händer väl alltid oss!

2010-10-31 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0