Sammanfattning

I fredags var vi ute och letade lite vintage butiker och självklart var det stängt just precis när vi kom dit!!
Senare på kvällen blev det spontan middag ute för 4 av oss och vi hade hur kul som helst och åt jätte god mat! Efterrätt beställde vi in 4 olika, ställde i mitten av bordet och åt av allihop! Dit kommer vi gå mer än en gång allihop tror ja, jätte mysigt ställe och man såg när dom lagade maten i mitten av restaurangen! Jag och Camilla har gått förbi det flera gånger tidigare men aldrig haft varken ork eller tid att gå in, det var ett bra val! :D

  
  


FÖRLÅT SOFIE & CAMILLA, men jag är bara tvungen att lägga ut dom här underbara bilderna!!

                                 



Nu har jag jobbat 13h både lördag och söndag så imorgon är jag ledig! Jag och Camilla ska vara turister och hoppa på en busstur runt Barcelona, hoppas på bra väder!
Hoppas helgen hemma i kalla Sverige har varit bra (här går vi fortfarande runt i klänning;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0