Shopping

Blev shopping som planerat med Camilla idag, tog metron till ett köpcenter en bit härifrån för att få se lite annat! Började med att gå till Camp nou för att kolla efter biljetter åt Camillas moster, såg inga spelare så jag var besviken! MEN när vi skulle gå därifrån såg vi plötsligt deras buss som går mot alla bortamatcher, var bara fram med kameran och fånga dom på bild ;)



Sen bar det av vidare mot köpcentret för shopping och högst upp på listan stod skor. Tror ni att någon av oss kom hem med nya skor, NEJ! Hittade inga alls.. Men däremot fick jag mig en kavaj jag tittat på, en skjorta(vet inte vad som hänt med mig), byxor och strumpor! Självklart åt vi mat också, pizza med stenhårda kanter. Camilla fick också med sig en del grejer hem :) Vi gick runt och va stentrötta båda två egentligen men vägrade visa det. Men vi hade en mysig dag och vi var i behov av det båda två. Avslutade turen med en varm choklad på starbucks innan vi satte oss på metron hemåt igen.
Halsduken och halsbandet(som knappt syns på kortet) är det jag köpte mig igår.. Resten av bildera är från idag. Började sakna Frida och Lollo väldigt mycket när jag såg Barbie affären och var tvungen att ta ett kort. Är dom riktigt snälla kanske tomten hittar till den affären i år ;)
Såg även en riesen här nere idag när vi va på väg till köpcentret, känslosam har jag blivit iaf. Usch! Tur Camilla va med och tvingades prata med mig om allt annat..


     


Nu blir det mys på rummet till Grey's och förhoppningsvis en bit kladdkaka innan vi slocknar.
Hörde att det kommit snö hemma också, tänkte bara berätta att vi hade runt 25 grader här idag ;)
Hasta Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0