This shoes was made for walking

För jag har äntligen fått tag i nya skor, trallallalalallalaaaaaaaaaa! Blev ett par svarta stövlar från Zara och just nu är jag alldeles för lat att ta kort på dom så det kommer en annan gång.

Blev en snabb tur på stan med Camilla innan jag började jobba idag och så mkt mer än så har jag inte hunnit med. Ett samtal från papps också förresten och JA det finns mkt kakor här ;) Alldeles för mycket och inatt bestämde vi oss för att börja bli lite nyttigare. Påsen med muffins åkte ut i köket så alla får äta, jordnötsbågarna slängde vi(camilla rullade ihop påsen om det skulle uppstå en krissituation,haha) och sista chokladkakan är vi värda! Men sen är det slut på det goda och hej nyttiga livet. Måste skärpa mig/oss.

Och idag är det ingen vanlig dag för idag är det Lina och Johans dag, grattis till er och inflyttningspresent kommer :)

Ändå avslutar jag här med att jag ska gå och äta, men mat enbart mat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0