Tell me i should stick around for you..



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Morfars födelsedag!!!
GRATTIS och massa bamsekramar!
När du kommer hit ska jag bjuda på mat och visa er Barcelona :)

 


Trots mitt 13h pass har dagen gått ganska fort faktiskt. Är för första gången heelt ensam hemma i lägenheten och lär va det även när jag går och lägger mig, jag behöver inte va social och glad resten av kvällen om jag inte vill.. Kan va precis hur jag vill och det är helt underbart!! Spelar just nu väldigt hög musik och bara njuter :)

Sitter och väntar på att Frida och Lollo ska komma in på skype, hade en dejt med småttingarna ikväll men verkar inte fungera! Lever sitt egna lilla liv skype ibland alltså.

  saknar lata dagar på soffan med shaggypaggytok..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0