Skor blev fika istället, lättare så!

Sofie skulle fixa kläder till halloween förut så jag hängde med i hopp om att hitta mig ett par skor. Provade lite olika men hittade inga bra och när jag väl hittade ett par jag kunde tänka mig var dom slut i min storlek, så bättre lycka en annan dag! Sofie fick iaf tag i sin svarta klänning så nu är hennes outfit för helgen klar. Själv jobbar jag 13h pass både lördag och söndag så blir inge kalas för min del. Har iofs inte blivit riktigt kalas en enda gång sen vi flytta hit, så varför ändra på det nu, haha!
Vi avslutade turen på mataffären och eftersom jag kände mig lite putt över att inte ha hittat några skor kom vi fram till att vi skulle köpa med fika hem och va ännu mer onyttiga än vad vi redan är. Lagar vi inte mat eller bakar här så äter vi!

  
(Kakorna som ser ut som hjärnor är tydligen en tradition dom har här under hösten, så ett måste att smaka på. Vi tog en varsin och det fick räcka!)

Just nu, vi kom precis in från en kort promenad och nu ska jag agera frisör igen. Vi ska färga bort Camillas utväxt ;) Sen blir det ett avsnitt Grey's så jag kan sova gott.





Ha en bra dag på jobbet pappsilappsi om detta nu fortfarande är din morgontidining! Höhö

Bamsekramar


Kommentarer
Postat av: Pappsilappsi

Klart att det är min morgontidning,Det verkar finnas väldigt mycket kakor i Barcelona!

2010-10-29 @ 05:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0