Skam den som ger sig!

Pysslar om mig själv lite. Sitter just nu med fötterna i en hink som fotbad, det blir vad man gör det till eller hur ;) Jag kommer iaf ha mjuka och goa fötter sen! Har även en ansiktsmask och har till och med hunnit med hårinpackning idag, efter träningen. Tog mig en powerwalk direkt när jag vaknade, börjar känna igen en del som bor här nu! Va ute och gick ungefär en timme och sen gjorde jag lite övningar på vår pilatesboll! Saknar coreball med Lars faktiskt, sa till Camilla igår att vi kanske ska skriva till honom och höra om han vill komma förbi i Barcelona en sväng, haha!

Kvällen igår bestod av kladdkaka och Grey's, kollade 8 avsnitt och klockan 02 kom jag tillslut i säng, inte bra för mig detta. Beroende av ett program som gör att man går runt och är frustrerad och ledsen :D haha.

 
 just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0