Hola Guapas

Idag har jag plockat undan alla mina sommarkläder och försöker inse att hösten faktiskt kommit till Barcelona också. Är fortfarande varmt om dagarna men det blåser alldeles för mycket för klänning nu. Så idag åkte det ner i resväskan igen. Har inte gjort så mycket mer idag, gick upp runt 13 och dolade med kläderna, fixade mat tillsammans med C osv och sen gick jag och la mig igen eftersom jag gör natt. har 2 lediga dagar att se fram emot nu :)

Igårkväll var det mys med Camilla inne på rummet, vi ställde upp datorn mellan sängarna, la oss ner med en chipspåse(tar emot att säga att vi åt två) och kollade sista avsnittet av Lite sällskap, lite sorgligt att det är slut med det nu faktiskt. Har haft något att se fram emot varje måndagkväll. Visste väl egentligen hur det skulle sluta men ändå är man tvungen att titta, då har dom lyckats! Var ganska kul att se från dragspelsstämman, fick nästan lite hemlängtan en sväng. Har många minnen därifrån och det är tur dom var där under dagen så inte vi hamnade med i rutan under kvällen för det hade blivit pinsamt!! haha.


Fick reda på idag att Marion, Mamma och Janne har bokat resa hit, me gusta :D Det betyder att jag har fullt upp hela december och den månaden kommer bara springa förbi. Varje ledig helg den månaden kommer det besök, först Sandra och hennes syster första helgen, efter det kommer Mamma osv och sista helgen över nyår kommer Lina och Sofie

   

Kommentarer
Postat av: Marion

Morfar och Kerstin följer också med! :D

2010-10-27 @ 06:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0