En saknar alla hemma dag!

Har haft väldigt varmt här i ett par dagar nu, är kanske runt 25 ute just nu :) Igår när vi var vid stranden var det folk som låg och solade, till och med badade ska ni veta! Vi kom och sprang i långbyxor och långärmat :P 

Nu kommer jag precis in från en promenad, hittade massa nya fik som jag ska ta med alla hemifrån till! Såg även en kille som trillade med sin motorcykel i sloooowmotion. Stackarn missade att det blev grönt och skulle av trottoarkanten när han fick tvärstanna och lika så gjorde resten av kroppen på honom tror ja, haha! Han välte jätte sakta med motorcykeln och kändes som en evighet innan dom låg ner på backen.. Jag stod på andra sidan och såg hela händelsen och blev full i skratt när jag såg att det gick bra! Han var faktiskt rätt snabb upp, men vem hade inte varit det ;D

Ringde till mig angående lägenhet idag(väckte mig gjorde dom) hade kunnat få en lägenhet i samma hus som jag bodde i tidigare fast dörren innan. Men tackade faktiskt nej och det känns helt rätt! Ska jag ha en lägenhet när jag kommer hem igen ska det va en större, vi får se vart allt bär av!

Jag är i stort behov av nya skor och borde egentligen gått ut på jakt efter ett par helst redan igår. Börjar med en dusch nu så får vi se hur mycket energi jag har kvar sen.  

Saknar mina småttingar väldigt mkt
Bamsekramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0