Chokladscones

Har bakat chokladscones två dagar i rad här nu. Riktigt gott även om ugnen lever lite som den vill! 
Nu blir det snart grey's och varma scones vilket betyder Mypys på hög nivå. Är redan på säsong 3, sorgligt att man inte gör annat än kollar på tv när man är ledig och bor i Barcelona!!
Har hunnit med en sväng på stan med Camilla idag också, har sett ut två jackor jag vill ha(ena är faktiskt regnjacka och det är jag i behov av), skor, kavaj och ett halsband. Så vi har bestämt oss för att i helgen ska vi handla. Åker nog ut till ett köpcenter en bit härifrån! Är vår första lediga helg på en månad nu och det ska bli så GÖTT! Helt underbart, jag har inte varit ledig två dagar i rad på nästan en månad. Som jag ska njuta :)

 

Kommentarer
Postat av: tC

Låter helt underbart med lite tur så kanske jag kan få sitta med och mysa med er i soffan framför grey's i mina drömmar för nu ska jag krypa ner in i täcket och aldrig mer vakna!

kalla sverige =D

2010-10-21 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0