Äntligen ledig

Helg efterlängtade helg!!
Tog mig en tur på stan nästan direkt när jag slutade förut och tänkte köpa mig jackan och den var självklart slut i min storlek! Så jag får helt enkelt hitta en ännu snyggare istället. Orkade inte gå något mer på stan efter att den inte fanns kvar så jag gick och handlade lite mat ist(läs godis). Men på vägen hem stannade jag och köpte en halsduk jag kollat på väldigt länge och ett halsband med glasögon på, bilder kommer sen..
Gick hem och lagade mat, så nu finns det mat åt Camilla när hon vaknar :) Ni kan ju aldrig gissa vad jag tänker kolla på nu och bara ta det lugnt resten av kvällen.
Måste va pigg imorgon när jag ska ha en heldag med Flodhästen och håller tummarna för bra väder hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0