JULESKUM!

Hej!
I torsdags åkte jag och Sofie ut till IKEA för att införskaffa lite grejer till lägenheten, och som sist handlade vi som mest på IKEA FOOD. Men inga 600kr denna gången iaf ;)
Jag fick med mig julklappspapper, juleskum, pepparkaksdeg, blåbärssylt och kaviar så nu klarar jag mig resten av tiden!
När vi kom hem hann vi även med några timmar på stan i hopp om att hitta julklappar. Tror båda kom hem med varsin julklapp och en hel del åt oss själva, blev en unna sig själv dag istället. Hittade grejer i varenda butik vi va in i, tur som är handlade vi inte allt vi såg.

 "Den här kudden va faktiskt rätt lik mig" HAHA :D


Öppnade en påse med juleskum direkt vi kom utanför dörrarna och smaskade hela vägen hem i bussen!

   


Blev en snabb sväng på stan för mig även i fredags, lite mer julklappshandling då och jag är nu helt klar med Marion. Lagom nyfiken blev du nu :)
Satt även och försökte komma i lite julstämning innan jag började jobba. Slog in julklapparna, lyssnade på julmusik och åt juleskum! Eftersom vi har iiskallt i lägenheten kändes det nästan som vinter en sväng iaf.
Har även införskaffat mig ett par söta tofflor(ett måste i lägenheten nu)

Jobbar 13h pass både lördag och söndag så därför min dåliga uppdatering! Skriver mer ikväll när jag slutat, ska ta kort på min lilla julklappshörna så ni får se den ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0