Söndag

Hade klockan på 10 idag och för en gångs skull gick jag upp direkt när den ringde! Kommer aldrig upp i tid här nere, dels kan man ha kolsvart på rummet vilken tid på dygnet det än är och sen är väl allt egentligen ganska påfrestande. Känner mig rätt så utvilad nu iaf :)
Sitter och funderar på om jag ska gå ut och springa nu innan Camilla vaknar så kan vi gå till parken och testa båtarna efter det. Jag måste verkligen ut och röra på fläsket alltså :D
Igår gick vi till KFC och handlade mat till filmen, jag, Camilla och Sofie delade på en partymix och det värsta av allt är att det tog slut. haha.

För övrigt kan jag ju berätta att Påven själv är i stan just nu och ska göra någon välsingnelse vid Sagrada Familia idag. Demonstrationerna ute på torget vid oss har redan börjat! Herregud det kommer va kaos hela dagen. Så dom övertala mig här nu att jag kanske inte borde gå ut och springa själv. Det var någon som hade sagt att dom trodde att det skulle komma upp till 2 miljoner människor till Barcelona pga detta. HELT SJUKT!
Att jag ska gå i närheten av Sagrada Familia idag existerar inte ens och blir det fler demonstrationer ute på torget här har vi bästa platserna!


Så nu sätter jag på en film istället tills jag orkar göra ngt vettigt!
Saknar alla hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0