Pepparkakor

 

  


D
irekt när jag slutade idag blev det pepparkaksbak :D Kom på i sista stund att jag ville göra ett pepparkakshjärta och hänga upp inne på rummet. Hade inte så mkt deg kvar så det slutade med ett väldigt litet, mesigt hjärta i mitt stora fönster! Men jag har ett iaf..
Har regnat här idag, jätte tråkigt väder! Börjar bli kyligt också, igår var det runt 10 grader bara och det blåser väldigt mkt. Imorgon är det jag som inviger ullkappan och införskaffar ett par goa vantar!

Har även hunnit med att klippa Rebecka efter jobbet. Hon hade till och med köpt en sax som jag fick behålla efteråt :) Jag som är frisören i huset, har varit igång i både sofie och camillas hår också :D
Funderar på om jag ska ut och springa, men tror inte jag kommer komma så mkt längre än fundera. Har ingen motivation för det idag så hoppar antagligen över det helt.
Ska iaf ha lite spa kväll senare, efter att Sofie har slutat :)
Har även hunnit med att prata med Fridolf och Lollobollo på skype, gud vad jag saknar dom!!



Have faith in me

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0