PÅVEN in town!

Det blev ingen tur till parken för att åka båt idag, vägen var avspärrad och poliser precis överallt!! Och staket uppställt längs hela vägen och massa massa folk som stod och väntade på självaste Påven som kom från Sagrada Familia.
Jag och Camilla bestämde oss för att det skulle ju va lite kul om vi fick se påven vi också så ställde oss där i träningskläder bland alla uppklädda kristna barnfamiljer och trängdes. Längst fram hamnade vi självklart och vi såg honom, vi såg Påven. 4m ifrån honom stod vi och fångade allt på film med ipod, tack gode gud för den!! Helt sjukt alltihop :D Han kom i världens fulaste bil, skottsäker var den minsann! Han satt så säkert där och jätte glatt vinkade han till oss. Några bilar innan Påven kom även drottningen och vinkade så glatt, kändisar överallt här!

Ska se om jag kan förstå mig på hur jag kan lägga ut filmen här så ska ni få se det med egna ögon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0