Lite mer turist

Imorgon(eller det blir ju idag) ska jag och Camilla va lite turister igen. Ska nämligen åka ner och kolla in ett av europas största akvarium, med en super lång undervattenstunnel! Vi kommer älska det och kommer va helt till oss. Jag är ganska säker på att Frida och Lollo skulle älska att vara där, ska ta massa bilder så dom får se iaf :) Får se hur lång tid vi blir fast där inne innan vi klarar av att slita oss vidare, ska nämligen försöka hinna med linbanan imorgon också om det inte blåser för mkt. Ska övervinna min rädsla för höjd!

Byte av rum är avklarat och jag har numer rummet längst ner i lägenheten, känns som jag har en mil till köket nu ungefär. Vilken skillnad, men jag klagar inte på det! :) Jag har grannarnas TV som granne nu istället, jisses vad dom är uppe sent här alltså och halvdöva är dom. Tur att jag har öronproppar så jag sover ändå.
Har Camilla som sambo ett litet tag till iaf, och stackarn hon hade mardröm inatt. Vaknade till av att hon skrek till, haha. Hon berättade förut att hon hade vaknat av att hon viftade med armarna också, det var jag för trött för att lägga märke till.

Oviktig information, ställde mig på en vågjävel idag för första gången sen vi flyttade ner hit. Jag visste att jag inte borde ha gjort det men orkade inte låta bli. Blev ju inte glad när jag såg vad den visade, herregud! Och det är två månader kvar här nere, OM jag ska träna!! Visste ju om att det skulle ha ökat men har nog blundat för hur mkt. haha. Inga mer donuts nu inte!

Och Pappa, när jag skulle betala förut fungerade inte kortet första gången, haha! Började skratta lagom då eftersom vi precis hade lagt på i telefon och skämtat om att det skulle bli så. Tur att det inte var pga att det inte fanns pengar på kortet iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0