L'aquarium Barcelona

Blev ju som sagt en trip till akvariumet igår. Det var inte alls så häftigt som vi hade förväntat oss och den super långa tunneln var uppdelad i två olika delar och utan en enda färgklick, så minus för det!!
Fick se en del roliga och färgglada fiskar ändå. Hittade både Lina och Sofie där :D haha. Fick tyvärr inga bra bilder i stort sett eftersom fiskarna aldrig kan va still och utan blixt osv har jag insett att jag är rätt darrig på handen, haha.
Vi köpte med oss turistkort hur som helst iaf. Direkt när vi kom in fick vi ställa oss i ett stort gap också tog dom kort på oss. Varken jag eller Camilla hängde med på vad det egentligen var för så när dom sa att vi skulle se glada ut gjorde vi det och poff så tog dom kort på oss. Placerade oss inte ens i mitten av gapet!
I den lilla shoppen som fanns hittade jag världens bästa julklappar till Frida och Louise, nästan så jag vill ha en själv! En sak är jag säker på iaf och det är att dom kommer älska att städa ända fram tills julklappen går i sönder :D

  
  

Sen lekte vi så klart lite också!


Stannade även till på maremagnum på vägen hem och åt våfflor med glass..



Blev även en liten sväng inne på maremagnum där jag såg en klocka som jag antagligen ska unna mig själv i julklapp :) Så måste dit ner någon dag snart igen, kan bli redan på måndag!




BAMSEKRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0