Just the way you are


Lovade att ni skulle få en bild från lägenheten upp till Tibidabo. Vilket fönster jag än ställer mig i får jag inte med "slottet" bakom universitetet. Men berget precis bakom tornet på universitetet står det på och så långt upp var vi! Känns väldigt långt bort nu och förstår inte hur vi kom på den idén egentligen :D


Igår kände jag mig halvdålig i stort sett hela dagen, helt slut. Ont i huvve och magen! Men orkade mig tillslut med Camilla, Evven och Malin ut för lite mat. Vi hamnade på Farga och dit har jag bestämt mig för att jag inte ska gå igen. Nu ska ni få anledning till varför: Det var mögel på min efterrätt!!!! Jag sa till att så ska det inte se ut och servitören skakar på huvudet och skäms lite, en stund senare kommer dom ut med en ny åt mig, förutom en liten detalj att den inte alls var ny. Det var samma bakelse bara att dom hade skrapat bort lite på sidan och ändrat om lite med dekorationen!!! Dessutom hade dom glömt kolla runt hela bakelsen för det var fortfarande mögel kvar på andra sidan. Jag säger till igen och det slutar med att dom kommer med menyn åt mig igen, dom andra hade ju nästan ätit upp så jag bestämde mig för att hoppa efterrätt helt och hållet! Och en grej till, jag beställde in Cola och han frågade mig om det var diet cola jag skulle ha!! Inte nog med att han tyckte jag såg tjock ut, han såg till att jag inte fick någon efterrätt också!! Haha, men förutom allt detta så var det riktigt trevligt :) Vi hade rätt kul åt allt som hände ändå! Men tyvärr Farga där förlorande ni en kund som kunde ha dragit in mkt pengar åt er i december med tanke på allt besök ;)

  

Där är den, dock blev bilden dålig så det syns inte!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0