Hola guapas!

  Mitt älskade brev!


Idag gick jag och Camilla till parken för att få oss lite sol.. Jag bestämde mig för att passa på och springa där borta också men efter ett varv i parken fick det va nog, skyller på att det va för varmt :D haha! Körde massa styrka i gräset istället så nu skulle ni bara våga bråka med mig!
Satte oss på en bänk sen efteråt och bara satt där hur länge som helst, ingen av oss som hade ork att göra någonting. Men rätt så skönt det också :)
Men hungriga blev vi och det var bara att gå hem och göra mat. Potatis, biff med philadelphia i och massa
grönsaker. Vi kan om vi vill..

Idag är det bara en månad kvar tills Mamma, Janne, Marion, Morfar och Kerstin kommer också. Jag säger bara, ta med er bra skor för jag har massor att visa! ;D

Idag har det varit en bra dag och det finns väldigt många olika orsaker till det, I'm so happy, veery veery happy :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0