Galet!

 
Världens bästa Camilla hade fixat nya Marabou Winter vit åt mig från Sverige så Evven och Malin hade med sig det. Någon som har samlat poäng inför jul iaf, tack ;)
Sen är det en liten bild från min och Sofies spa kväll som blev väldigt lyckad. Började med ansiktsbehandling på Sofie, släckte ner i rummet, tände ljus och spelade lugn musik och drömde oss bort ;D Sen fick jag massage hur länge som helst också avslutade vi med huvudmassage på Söfe innan det var dags för mig att sova! Ganska hög mysfaktor faktiskt..


Nu har jag helg och nyss när jag tittade ut hade det börja regna!! Och vi som skulle åka linbanan idag, får se hur det blir med den saken nu..Får se när Camilla vaknar hur vi gör :)

Ska berätta en helt sjuk grej för er också. Jag var ganska trött efter att jag slutade igår och har haft ont i huvve flera dagar i rad(händer aldrig annars). Så klockan 18 igår bestämde jag mig för att jag skulle vila en timme, så ställde klockan på 19 och skulle då gå upp och göra middag och dola med lite annat. Men istället för att gå upp när klockan ringer stänger jag av den och fortsätter sova, ända till kl 10 imorse!!!!!!!!!!! Jag har alltså sovit i 16h!! Har aldrig någonsin hänt förut och blir rädd för mig själv, snacka om att jag behövde sova ut..

Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik och försöker få lite julstämning, planera lite julklappar. Dock är det ganska svårt när jag sitter och tittar ut och det är ungefär 15 grader och regn. Folk har inte ens vinterjacka och en del kommer till och med i shorts! MEN det hänger iaf massa julpynt uppe på gatorna nu :) Ska ta med mig kameran ut sen och va lite turist så ska ni få se!



I'm not ready to make nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0