BREV!

Idag kom min lilla överraskning till Camilla och mig! Ett stort brev med autografer från Hans-göran och Britt i Lite sällskap! :D
Sen hade Millan skickat med två doftljus från partylite och Frida och Lollo hade skickat med teckningar, brev, en liten häst, ett jätte fint armband(som jag har på mig just nu:) och lite till.. Det gjorde hela min dag, överlycklig för att få post, TACK!!
Självklart har jag tagit massa fina bilder på det men Camilla ligger och sover just nu så vill inte gå in och hämta kameran och väcka henne i onödan, ni får stå ut ett tag till..

Idag blev det en fika på starbucks med Camilla, ovanligt va? Drack en varm choklad med karamell i, hur gott som helst! Finns bara över jul nu så jag ska nog hinna med några till innan det bär av hemåt igen! Hann med att handla mat på vägen hem också så nu klarar vi oss ett tag till..

Imorgon är jag ledig så ska passa på att va ute i solen så mkt som det bara går, antagligen gå bort till parken, lägga mig där och inte röra en fena :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0