DOM ÄR HÄR!

Klockan 21.20 ringde Sofie och Lina och berättade att dom satt i en taxi på väg till hotellet. Jag hann träffa dom innan jag skulle börja jobba! Vi fick ungefär en halvtimme tillsammans och det var hur mysigt som helst.
Jag var nyvaken så bara slängde på mig kläder, upp med håret och ner över gatan. Sprang gjorde jag till och med :D Gud vad jag har saknat dom, och nu är dom här, bara på andra sidan gatan!!

Ska gå upp i tid imorgon så vi får lite tid tillsammans innan jag måste sova igen och sen har vi hela helgen. Jag flyttar in med dom på hotellet fredag-måndag :)

Tur att dom är här, behövs verkligen nu! ♥


Camilla är den som saknas nu, och som jag saknar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0